Myynti- ja toimitusehdot

Voimassa 1.2.2021 alkaen

Verkkokauppa

Kommunikointikeskus Kipinä Oy (2514251-5, Malmin raitti 17, 00700 Helsinki, info@kipinakeskus.fi, 050 325 0650) myy tuotteita yrityksille, kunnille ja muille julkisille toimijoille sekä yksityisille ammatinharjoittajille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Toimitamme ainoastaan Suomeen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa tai liittämällä tilauslomakkeelle laskutustiedot. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä markkinointitarkoituksiin yrityksen tietosuojaselosteen mukaisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkokaupassa on mahdollista valita maksutavaksi myös lasku. Suosimme laskutustapana verkkolaskua.
Toimittaja lähettää laskun tilauksessa ilmoitettuun laskutusosoitteeseen, kun tilaus on luovutettu
kuljetettavaksi. Maksuehto on 14 päivää netto, viivästyskorko 7 %.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien
lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Maksaessasi verkkokaupan
kassalla saat lisäksi sähköpostiisi Paytrailin lähettämän maksuvahvistuksen.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitustapavaihtoehdot ovat postipaketti noutopisteeseen tai Express-paketti ovelle (kunnille ja sairaanhoitopiireille). Toimitamme
toimituksenseurantakoodin pyydettäessä. Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan ja ne
vahvistetaan verkkokaupan kassalla ennen maksua. Tilaus on mahdollista myös noutaa toimipisteestämme osoitteesta Malmin raitti 17, 00700 Helsinki. Noutoajankohta on sovittava erikseen.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen keskimäärin 7 päivää.
Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen
vastaanottamisesta. Yritysasiakas voi peruuttaa tilauksen, mikäli tilausta ei ole vielä toimitettu. Muussa
tapauksessa tilaus on sitova. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa toimitamme linkin sisältöön
sähköpostitse. Avaamalla linkin asiakas luopuu tilauksen peruutusoikeudesta. Fyysisen tuotteen
peruutuksen voit tehdä täyttämällä peruuttamislomakkeen ja lähettämällä sen osoitteeseen
info@kipinakeskus.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta
alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio
peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Palautusosoite:

Kommunikointikeskus Kipinä Oy
Malmin raitti 17
00700 Helsinki

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tuote on puutteellinen tai se ei muuten vastaa
tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja
palautusehdot -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun
puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa Kommunikointikeskus Kipinä Oy:n kanssa tekemäänsä tilausta
koskeva erimielisyys käsiteltäväksi Kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi), jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla.